Roliga söndag!

Försov mig såklart, tur att Tina har ett bra tålamod, det krävs nog som soldat! Vi satt iaf och pluggade, eller jag sökte på google och Tina läste lagar.
Nu väntar jag på att jag ska börja plugga omtenta i skolan, så rolig är min söndag!


Här har ni anledningen till varför jag bör sluta dricka sprit!
Jag tror varken jag eller David kommer ihåg när/var detta kort togs!



Veckan ser inte överdrivet roligt ut
◊Måndag- Skola, plugga till omtenta, nya D.H kommer ut!
◊Tisdag-  Plugga
◊Onsdag- Omtentan
◊Torsdag- Pengar!
◊Helg- Fest på Lördag, bio på Söndag med en gammal kär vän!


Tack vare en viss person är jag nu helt besatt av att spela ett jävla spel på facebook. Jag längtar redan hem från det tråkiga biblo så jag kan komma upp i 200 000 poäng!

Ikväll blir det Dexter♥
Puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0