Off their deads!

Alice var underbar, mycket vacker och symbolisk! När jag inte grät satt jag med popcornen i halsen för att jag blev så chockad över hur fint de har gjort filmen. Iofs så flög alla de där jävla popcornen på övriga i publiken, för jag blev lika rädd varje gång red queen skrek : OFF THEIR HEADS!

Jag är hur som helst kär, som fan! Här är min framtida man, han kan inte bara sy, man behöver inte ens ha en vettig diskussion med honom! Så underbart! Och han älskar tee med mjölk. Inget konstigt alls!

Nu ska jag sova, jag hoppas på att få ha vild sex! Inget konstigt alls!


Kommentarer
Postat av: Annika

Inga Konstigheter ala Färjan Håkan :)

2010-03-06 @ 18:34:20
URL: http://annikafahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0