Måndagshelvetet!

Jaha, Anna vann! Grattis din apa! Värdelöst kallar jag det, länge sedan jag var så besviken.

Hur som helst så har det varit en hel okej dag. Varit i skolan och vi gjorde klart vårat arbete. Har varit hemma och spenderat tid med Saga och pluggat till min tenta. Det känns faktiskt bra denna gång.
Gårdagen var fruktansvärd, jag låg i sängen läste/sov hela dagen. Mycket skönt- inga krav alls.
Hade en diskussion med en vän, ämnet var hör och häpna sex! Det är roligt att prata med en person som har knullat fler personer än jag gjort, vi kom iaf fram till att jag har haft sex med konstiga människor, jävligt konstiga och alla etniciteter ;

♦En blind
♦en döv
♦en halvthandikappad
♦en dvärg
en halt
♦och en rad gifta människor med grava psykiska funktionshinder för att vara exakt!
Och det här är bara i Örnsköldsvik!

En annan sak jag funderar över vem idioten är som bestämmer vad som ska sändas på tv?
Petra Mede's show och Håkan's bar. Vilken jävla skit rent ut sagt.

Dagens shopping ;





Just nu ;Varför jag inte få en lika ung och vacker man som Suzanne Saperstein har?.
Tycker dock att hon är den vettigaste av dem alla, förutom Maria.♥


Kommentarer
Postat av: Maria

haha, sjuk du är! :D

2010-03-16 @ 10:00:22
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0