Eftermiddagstankar!

Nyheten om att Eddie är efterlyst får mig att vakna upp ur min lilla dimma. Jag är egentligen inte alls förvånad att han fuckat up sin tillvaro igen. Inte nog med att han bara fick 4 års fängelse för dubbelmord, så är han på rymmen igen. Det gör mig uppriktigt talat ledsen! Vilket slöseri med liv.
Jag tänker på Emma lite då och då, det är konstigt att man inte tänker på hennes som innan. Jag vet inte om tiden får än att glömma, eller om man bara sörjer på ett annat sätt. Kanske alla minnen med tiden sätter sig någonannanstans än i huvudet. Hur som helst, så saknar jag henne.! Det känns som om det var hundra år sedan Eddie mördare henne.
Samtidigt som nyheten om hans efterlysning får mig att vakna upp, kommer saknaden.



Om vi räknar bort dethär så mår jag bra. Min dusch är nu lagad och jag kan ätnligen slippa att turkduscha i en hink. Idag har jag varit duktig, har varit i skolan mellan 09-16, för många en vardag men för mig en ovanlighet. Känner mig stolt över mig själv. Vi hade en bra föreläsning om barn idag, givande.
Kvällen tillbringar jag med att plugga, kolla på topmodel och stjärnkockarna! Kanske även en liten chockladbit skulle sitta på sin plats! Vad säger Alli om det?

Imorgon mys-kväll!
Pusslussss♦

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommer få få hälla ut en flaska, och sen bara sitta och glo på etiketten och tänka att nu är det beach 2010 som gäller & INGET socker.

2010-03-11 @ 16:24:50
URL: http://elinlinneandersson.blogg.se/
Postat av: Linn

Eddie kommer förr eller senare få vad han förtjänar , dock är fanskapet skicklig , och verkar kunna hålla sig gömd länge. men till slut skall vi segra! Love u <3

2010-03-16 @ 08:27:48
URL: http://linnzeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0