Angående Lördag!

Idag är det inte alls en bra dag, jag sitter och inväntar att en gubbe ska komma och fixa min varmvattenkran.
Ingenting fungerar i min lägenhet, det är knappt så att fläkten fungerar.
Annars har min dag varit totalt händelselös, jag har pluggat hela dagen!
De andra ska ut och festa ikväll, egentligen är jag lite sugen med med tanke på morgondagen så borde jag vara hemma, och för att inte tala om vikten! 1,5 kg åt fel riktning!
Dagens vikt är iaf; 63,4

Hur som helst, så ser jag fram emot Lördag!
Här kommer listan!

Mina tre favoriter är så klart: Peter, Darin och Erik!
Annikas favoriter: Peter, Darin och.. ?
Tessans favoriter: Erik, Darin och Anna
Elins favoriter : Anna, Anna, Anna
Mammas: Pernilla, Jessica, Peter
Amits: Peter (för min skull)



Om Pernilla vinner eller Andersson då lovar jag att bli nykter i 2 månader! Samma sak gäller Ola!
Jag hoppas på att Ola blir diskad, det vore tragiskt om de hade skickat honom!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men Mikael. Du glömmde ju Andreas. Han gillar jag också. Fast jag gillar ju Salem också. Aj aj. Ja jag vet nog inte vilken min 3:dje är. Var nog bra med frågetecken där. Fast det skulle ju vart Alcazar egentligen. Dom var bäst av alla. Puss

2010-03-10 @ 16:55:25
URL: http://annikafahlander.blogg.se/
Postat av: Elin

Vem är darin? ;)

2010-03-10 @ 21:01:18
URL: http://elinlinneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0