Americas next top model!

Har återigen börjat, redan i första avsnittet börjar det jag sett i 13 säsonger;

♦Tjocka tjejer som säger att de ska bli den nya plus-size-model
♦Den kristna flickan som lallar på om sin Jesus.
♦Tjejerna som kommer lååångt ifrån storstaden och inte kan prata ren engelska
♦ Mörkyhyade som leker divor, det första de säger; Tyra i'm from the Bronx ! Överklass!
♦ Bråk, bråk bråk.
♦ Sen detta jävla tjutande vid varje makeover! Jag hade bara velat säga: Sluta tjut för ditt jävla hår din slyna, det växer ut! Passar det inte, stick åt helvete med ditt korta hår.

Fy fan!




Det är väl klart att hon inte är opererad? Hon har inte fixat någo alls, tex hennes jävla hår är väl äkta?
Kanske därför hon ändrar frissyr varje kvart! Och det är väl klart att brösten är äkta, de växer säkert minst 3 storlekar när man är över 30. Klart hon inte har botox, alla kvinnor i hennes ålder har väl sådär fin och slät hy? Och klart att hon inte har några fördommar emot plus-size, det är därför hon själv jojo-bantar.
Hon predikar om att det är sååå viktigt att deltagarna kan skådespela, när jag nästan grät då jag såg hennes misslyckade försök till roll i Gossip girl, eller vem har glöm hennes tacky musikvideo? Man ska inte kasta sten i glashus min kära, det kanske hennes mamma inte lärde henne, som hon tjatar om i varje program!

Jag håller med min vän Sanna, Tyra kanske har ett speciellt utseende, och hon kanske är en förebild för många unga tjejer och bögar, (runkobjekt för straigtha) Men hon saknar själ!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0