So far, so good!

Skriver återigen efter ett tag. Inte haft så mycket att säga. Vad har då hänt sen senast?

Livet leker, nya vänner har kommit, och en del gamla har man gjort sig av med.
Det är egentligen inget att gråta över, människor växer upp, går vidare och börjar prioritera andra saker i livet. Jag antar att jag inte är redo för den stora förändringen än så länge, well, well, life goes on!

Återigen på arbetet, jag inser efter 2 nätter varför jag tog tjänstledigt och började plugga. Det blir liksom aldrig någon större förändring. Alla de småsaker som man kunde störa sig på innan är fortfarande där.
Skönt iaf att lönen är okej, och med en ett antal många timmar övertid lär jag få en del cash.

Vad hände då med träningen?
15 kg bort och jag är nere på den vikt som jag velat, 59.0
Nu är jag nöjd och efter 6 månader av utmattming är jag välförtjänt av Burger King.







Just nu; Rödvinskvällar, Pride 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0