It's all about my ex! (s)

När man har någon på g eller ska inleda ett nytt förhållande tänker jag alltid tillbaka i sista stund på alla mina ex.
Mitt senaste ex tillexempel var egentligen ganska perfekt, iaf till en början. Vi hade ganska trevliga stunder även om "sexet" var det sämsta någonsin och vi bråkade mestadels.


Nu; Allt du har kvar är en missbruksproblematik, vinklad syn på kärlek, 25 kg övervikt och förbannat fet hy.
De killar du skaffar dig, stannar inte kvar för de älskar dig, utan för du är så förbannat blåögd.



Ingen gör det lika bra som Heidi!



Jag har föresten på tal om annat, börjat läsa John Ajvide Lindqvist's böcker. Totalt underbara!
Så FU Anne Holt!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0