Bra slut, på en inte så rolig dag :)

Min diet har fungerat mycket bra. Jag har gått ner 5 kg sedan den 20 december. Jag är mycket nöjd:) Nu har jag bara sex kg kvar tills maj, då resan inträffar. Jag har fyra månader kvar på mig.
Saga hade varit och köpt en våg och mer nutrilette till mig, så underbart :)


De värsta programmen:
Navy CIS
NCIS- LA
Ensam-mamma-söker
Idol
Bonde-söker-fru
Ellen-Degeneres show

Jag är urless på fjantiga poliser till ADHD-flator.

Skådespelare/Sångare som borde lägga ner eller stoppas:
Harrison Ford- När han t o m lyckas förvandla ett kidnappningsdrama till ngt overkligt är det tragiskt
Pierce Brosnan- Jävla shitfilmer
Miley Cyrus
Och sedan alla andra fjortis-sångerskor som uppkommit, de sprider sig som pesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0