Torsdagen 18/2

Efter 2 avsnitt av Lost är jag ännu mer förvirrad än jag varit de senaste säsongerna.

Idag ska jag vara duktig och gå till bibloteket och hitta ett antal böcker om HIV/AIDS och äntligen försöka bli klar med min restuppgift. Det är på tiden att den skickas in nu.
Imorgon är det festivalen som gäller så klart, jag hoppas dock att det inte slutar som förra helgen :)
Jag sitter och tittar på lite bilder från Indien, haha det var ganska roligt att gå ut där, det krävdes inte speciellt mycket för att det skulle bli vingligt=)




Det var roliga tider!


Skytten- 18/2-2010

Energigivande och inspirerande torsdag.
Det enda som inte riktigt fungerar är kärleken. I övrigt roligt
.

?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0