Tröttheten!

Det känns som om mitt liv står still just nu. Det är samma sak hela tiden, skola, grupparbete, essä-helvetet-tvätt-städ-fest-sova. Just nu längtar jag till våren kommer, så att de långa promenaderna kan återinföras. Att sitta i parken och dricka vin, sola och äta glass. Alla gånger vi satt i hamnen och pratade hela kvällarna.
Längtar något frukansvärt!

Igår började vi en ny kurs, den låter intressant och denna gn ska jag verkligen försöka att vara där.
Jag har äntligen lånat fyra nya böcker om HIV, så att innan Fredag ska min essä vara klar så att jag får mina poäng. Har en tenta kvar att göra, den 24 Mars!

Jag har haft mina tankar på att åka hem, men när man läser om kaoset i landet så kvittar det nästan.
Just nu ser jag fram emot att åka iväg i Maj och att få sommar! En annan rolig sak var att jag lyckades sälja ett par byxor för 1000 kr idag! Dessa pengar tackar vi för!

Helgen var lyckad även om man blir trött ibland när inget går som planerat. Söndagen spenderades med Annika och Alexandra :)

Nu blir det nutrilett!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är det tentan med kval. och kvant.? Hur fick du reda på att du skulle göra den då isf?

2010-02-24 @ 14:15:27
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0