Skitbok!

Jag köpte ju Sigrids hemlighet i fredags, i tron om att jag skulle älska den.
Förbannade skitbok var det, jag hatar boken. Värdelöst innehåll och ett spårk som inte ens Saga skulle kunna förstå. Det handlar om Sigrid som blir våldtagen i skogen, hennes mamma föder barn på löpande band och hennes pappa är hemligt kristen! Sigrid är inte så jävla rolig och inte hennes pappa heller, även om han hade pengar som ett troll. Detta är i stort sett handligen, krig, kristendom och våld.I slutet tror jag Sigrid dör!
Så bra var den boken, så läs den inte!

Bild lånad från google!

Snart börjar bokrean och då ska jag handla, jag har redan kollat ut vilka jag ska köpa.
Nu ska jag se Lost*2 och ringa Alexandra!

Pussssss♣

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fy fasen. Jag skrattar ihjäl mig. Nu är du i gammal god form igen! Vad du än gör, så läs INTE Anne Holt: 1222 över havet. Jag brukar inte ge mig i första taget. Tog två veckor att ta sig igenom. Total tristess. Gav mig fan på att klara det. Det var inte värt det.

Däremot tror jag att jag ska köpa "Barnen från Frostmofjället", gammal kultfilm. (Finns som bok också. Såklart). Finns faktiskt på cdon.com. Det du!

/S

2010-02-17 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0