Q.x

Igår var gaygalan, ungefär lika viktigt som schalgern är. Det var mäktigt, ännu finare var de som fick årets hederspris, jag tycker att det är ett fint budskap.

Idag ha vi varit lediga, underbart! Jag och Saga var på stan ett tag, sedan gick jag hem, lagade mat och deckade. Inte nog med att jag skandallöst somnar till Sex and the city, så missar jag hela Top model och Top chef!
Jag går då in på sidan från helvetet, som jag vissa stunder spyr galla över men sedan i nästa sekund älskar. Jag har iaf fått en mejl, wiiiiie:) Fan att jag inte är guldmedlem utan måste köa i 27 minuter för att kunna läsa det. Snabbt som fan fixar jag det och ser till min förskräckelse att mejlet är ifrån en kille på 23 år:

"Hej, jag hoppas att du mår bra. Jag skriver till dig för att jag undrar om du vill ha sex? Jag ser på din sida att du söker förhållande, vänner men jag undrar om du vill göra något annorlunda och bara knulla?-
Hoppas på svar"

Din förbannade idiot, inte nog med att jag missat topmodel, nu har jag även slösat ut 15 kr på telefonen för att läsa ditt shitmejl, nej jag vill inte knulla, dra åt helvete. Föresten så vet jag vem du är, fast du inte har en bild.
Hejdå!

Ikväll är det Paradise-final:)
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0