Helgen

Fredag
Vi skulle ju som sagt fika, och jag trodde att jag kunde vara nyttig! Haha åt helvete, jag har gått upp ett halvt kg under detta helg.

Detta fikade S!


Detta fikade jag, fulkornsmacka med ost/skinka!
↓ ↓ ↓




Lördag
Ja vad fan hände egentligen? Jag vet bara att jag åt ingen mat och för mycket sprit och minney börjar komma tillbaka när jag och Annika befinner oss på Burger King kl 03.40.
Annika var själaglad medans jag var vrålhungrig!

Övrigt
Vi ska på stan idag, jag har fått 2000 kr så nu jävlar ska jag shoopa! Annars ska jag börja skriva på mitt CV.
Tessan tyckte jag skulle skriva, snygg, singel, sexig, bög! Medans Sandra uttryckte en lite mer professionell åsikt, bla hjälpsam :)

Pusss♥


Kommentarer
Postat av: S

Nä förstod det ;) gillar att j*vlas med dig bara ;) Hoppas du haft kul i helgen! Ola var skitbra ju! kramkram

2010-02-08 @ 14:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0