Denna vecka..

har gått oväntat fort. Jag var ledig i Måndags och låg mest hemma om jag ska vara ärlig.
Ångesten för helgen låg fortfarande kvar så jag höll mig hemma. Samma sak igår egentligen!
Igår fick jag fina paket av Alexandra och Sanna, jag tycker att det är viktigt att man skämmer bort sina vänner då och då, så nästa gång är det min tur! Tack♥
Redovisade idag i skolan, det gick bra även om jag inte var förbered till max.

De flesta av mina vänner tycker inte alls om Elisabeth Höglund, jag är tvärtom. Jag tycker att hon är en lysande progamledare och en strålande journalist, tycker det var bra att hon deltog i förkväll för att locka den äldre generationen, iofs så avgudar jag Gynning som ni vet, så är mer än lycklig att hon är med!

Elins blogg fortsätter med att hon ska lägga ut veckans lunch, allt är planerat till hundra procent. Även om jag inte alls är sån, så gillar jag det, jag gillar människor som planerar och är strukturerade som Elin!
Vi hade det jävligt roligt på hennes fest, jag drack tillräckligt tillsammans med de andra, Tessan hällde lim i ögat och jag höll på att halka nedför trappan! Utedagen var dock mysig, men snobbig som jag är, vägrade jag att ha på mig vinterskor eller såna där hemska byxor som värmer, och vem fick lida sen?

                                Räven!


Melodifestivalen!


  Här ser ni mig, backom mig går 12 suckande personer!


Puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0