Darin!

Jahaop, minus 20 grader ute och jag som hade tänkt att bege mig till systemet!
Ikväll var det ju tänkt att vi ska vara hemma hos och mig och se när Darin och mina favoriter vinner deltävlingen, jag får hoppas att Elin Lanto kommer sist, vidrigare musik får man leta efter.

Dagens vikt : 62,9
Dagens köp: Alkohol och gärna något annat fint.
Dagens-i-behov-av: Snabba cash är aldrig fel

Igår bokade vi resan och hotellet :) Idag ska jag ringa så att vi får tag på efterfest-biljetterna.
Hela kalaste gick på 1800 kr, det var inte så farligt egentligen. Frågan är hur mycket man ska packa med sig?
Jag tror att det kommer att bli röj!

Nu ska jag bege mig till badrummet för att snygga till mig, återkommer med bilder :)
Pusslussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0