Låt Engla vara ifred!

Läser på internet om alla dessa Engla-skämt. Det är en skam att dagens ungdomar inte förstår bättre.
Jag ser inte nöjet med att driva eller skämta om mord och våldtäkt på ett barn.
Det ena skämtet är värre än det anda, låt för fan Engla vara ifred och hennes stackars familj som aldrig får chans att gå vidare. Det räckte väl med att hela Sverige fick ta del av en massa hets-sms om att vi ska tända ett ljus för henne, vilket i sig var en fin sak. En fin tanke.
Men när massmediga koncenterar sig på en sak, tex hennes mord och vilka konsekvenser det får, facebookgrupper om att Anders Eklund ska dö, och vi hela tiden försöker förfina sanningen, glömmer många bort vad Engla var, någons barn.

Jag tror inte heller någon kommer glömma, men låt för fan Englas mamma så ha sina minnen ifred.


Nu ska jag titta på Brothers and sisters, det gör mig iaf glad.♥
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0