Den långa resan tillbaka.!

Stockholm är ju alltid lite speciellt, spec när man är på stationen. Man vet aldrig vad fan det är för folk.
Jag blev antastad av en missnbrukare, uppraggad av en 16 åring och jag betalade 48 kr för 1 dl yoggi.
När man har 5 väskor att bära på blir det oftast jobbigt, speciellt när man vill sätta sig ner och vila på en bänk och jag upptäcker att alla bänkar att fulla med alkoliserade och hemlösa. Inte för att vara elak men har de inte vett att flytta på sig, istället för att ligga och ta upp plats?

Bussresan var iaf hemsk, jag fattar inte att äldre, blinda och de som luktar skit alltid dras till mig.
Inte nog med att jag var i krig med en kines som vägrade stänga av elementet så fungerade inte strömmen på bussen så datorn var inte till någon nytta alls.
Vi stannade inte och åt och jag fick knappt röka på bussen.

Två av tusen konvers, vi hade. Jag har aldrig ött någon som tycker så olika som jag.

Kinsen: Bara så du vet, hade det varit för 10 år sedan, då hade jag spöat dig, men hiphopen räddade mitt liv.
Micke: Haha det skulle jag vilja se, nej hjärtat, hiphop didn't save your life, rice did

Kinesen: Vet du vad jag jobbar med?
Micke: Nej men jag antar jag kommer få veta?
Kinesen: Jag är faktiskt massör, tjänar mer än dig
Micke: Hahaha jaa det kunde jag fan ha anat, det var väl det eller baka vetelängder hela dagarna jag hade gissat på

Sen gick han av. Resan var iaf rolig när vi kom till Hudviksvall, där står det en skylt " Glada Hudik". Under skylten står det en mongolid man, med jordens leende. Mycket sött faktiskt!

Nu topmodel♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0