Ussh!

Är det bara jag som är helt urless på Sibel?
Jag antar att hon spökar ut sig så fruktansvärt för att folk inte ska glömma bort henne! Jag tycker att hon är vacker vanligtvis, nuförtiden ser hon bara allmänt överkåt ut på alla kort.
Hemskt!
Likaså är jag urless på Magnus H, inte konstigt att han började knarka, det skulle jag med ha gjort om jag var tillsammans med L, en utav 90-talets största ploppar. Föresten sägs det att han är iaf med Graaf igen, deras förhållande kan nästan liknas Rosing och Fadde, som gjorde slut i pressen varje vecka.!

Roligt att se kändisar som gör allt för att hålla sig kvar, tänker då direkt på Kändisdjungeln. Kan väl inte påstå att det direkt är några kändisar där. Den ena kommer vi ihåg som en knarkande modell, medans den andra gjorde sig känd som 10 åring, när hon spelade ett barn med ADHD.

Min dag har iaf varit bra, försov mig och nu ska jag läsa. Ikväll blir det tv och mat med Lil'kim<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0