M.Z

Allas favorit är nu tydligen Anna Anka. Jag kan inte för mitt liv förstå att folk tycker om henne.
Elak och självisk, och lever för en sak, hennes man.!
Själv är jag hemligt kär i Maria Montazami. Underbar människa. Även om hon inte alltid säger de mest briljanta saker så är hon ändå omtänksam och snäll:)

Snart får vi pengar och jag kan väl bara tacka mamma och pappa för att deras son lever denna månad.
Pengarna tog snabbt slut och jag kan inte för mitt liv förstå vart allt tog vägen, inte var det på mat iaf.
Jag har gjort upp en plan nu, vilket är 7 gången bara iår, men nu tänker jag följa den!
Denna månad tänker jag unna mig lite nya kläder, och ett par nya skor!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra plan Micke ;) Skorna var snygga iaf!

2009-09-22 @ 22:09:17
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0