Movietime!

Jag fick en kommentar av en kär klasskamrat! Hon tycker att jag ska ta bort Qx.
Så lät det inte förra veckan då jag visade dig porrfilm från sidan på högsta nivå! :)
Jag tycker synd om min basgrupp, de har fått höra både det ena och det andra.

Ikväll kollade vi på film, Alex fick välja! Det blev Mysterious skin!
En av de bättre som har gjorts! Filmen handlar om sexuellt utnyttjande av barn samt kärlek och homosexuella!
Hemsk och vacker film!


Imorgon hade vi tydligen föreläsningar, nu ska jag lägga mig och titta på Gossip girl igen och vänta på mitt natliga sällskap!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha!! Jag va ju för chockad för o kunna säga nåt!! :) Drömde mardrömmar i flera nätter sen... :)

2009-09-30 @ 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0