haha fy faaaaaan!

Jag ska ta bort min qx. Detta fick jag nyss:

****48 år!
Hej min lilla pojke! Jag är en man på 89 kg, jag är snart 49 år och jag undrar om du och jag inte kan ses och ha det lite skönt? Jag gillar att suga, slicka, knulla och gärna bli dominerad! Hör av dig, du är så söt!


Skratta eller gråta? Det är konstigt att det finns såna män här i Övik!
Han såg ut som en blandning mellan tomten och Ursula i den lilla sjöjungfrun!
:)



Idag gick jag och Alex även på stan för att fönster-shoppa-innan-lönen! Vi hittade mycket fina saker som kommer inhandlas på fredag! Nu blir det påfyllning!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja ta bort den där porrsidan fortare än kvickt! Den är inte bra för dig!! :)

2009-09-27 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0