Shitfilmen!

Pluggat större delen av dagen. Gjort klart ett arbete som skulle varit klart i maj, så nu hoppas jag att det är godkänt! Även börjat plugga lite på tentan, vilket känns som om jag inte kommer någonstans.
Mitt i allt pluggande kom jag på att jag ville se The proposal, vilket var den sämsta film som gjorts.
Egentligen blir jag bara förbannad över att skriva om romantiska filmer, eftersom de har en tendens att aldrig slå in i verkligheten. Denna film var inget underverk! Jag kom på mig själv att göra ett eget slut, Sandra Bullock skulle förbli ensam och en hårt arbetande kvinna som börja snorta kokain, medans snyggningen skulle flytta hem till sin mormor igen! Producenten och jag hade nog inte riktigt samma tankebana där!
Jag försöker komma på vart jag sett Ryan Reyonlds innan men kommer inte på vart!

Ikväll hade jag tänkt att se på lite mer verklighet på tv, försökt att ladda upp debatten mellan Maud Olofosson och Jimmie Åkersson. Personligen så älskar jag Maud, hon är tuff och man tröttnar aldrig på hennes röst. SD's partiledare däremot står för allt som jag tycker är fel. Jag önskar genom allt att Moderaterna vinner igen, men det vågar man inte yttra kanske i denna stad, där alla verkar rösta för Socialdemokraterna!

Imorgon hade jag tänkt att försöka pallra mig till skolan, där jag inte har varit de senaste veckorna.
Fan!



Jävla idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0