Obsessed!

Jag har totalt tröttnat på DH. Susans klumpighet och hennes karlar känns som jag har hört om i 5 säsonger.
Det är ganska uttråkande, tur att det är på väg mot slutet totalt nu. Efter det att Edie dog och Gaby blev snällare har serien spårat ur. Jag har redan sett de 2 första avsnittet på nya säsongen, och producenten försöker fånga in en ny bitch i serien, vilket hon är, både i serien och privat, nästan så kan man kalla en cunt!

Qx livet står annars ganska stilla. Jag funderar på att lägga ut en liten videosnutt härifrån.
Tessan och jag kollade på en video från sidan i förrgår, hon fick så klart välja.
BlackBigCoks-BB3 hette filmen, Tessans ögon blev stora som ägg, medans jag kände bara:
Been there, done that honey!

Sen fick hon bråttom hem!
Nu ska jag fika och kolla på GG
Pussluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0