Min kväll!

Lina tipsade mig om att se Singing Bee celeb. Det var ett stort jävla skämt!
Den ena kunde inte ens sjunga en ton på svenska och åkte ut efter 3 min.
Det är synd att de tar in D-kändisar som försöker desperat att göra en comeback, den vettigaste var väl iaf vinnaren ikväll, hon kunde iaf sjunga.
Hela programmet förstördes och stördes av den där korkade blondinen med apjävlen. Jag tittade så klart på detta med Tessan, som var överlycklig över att apan kunde prata, hon skrattade genom hela programmet medans jag försökte att sjunga med.!

Jag kollade även igår på nya GG, Tyra Banks var med i detta. Hon överdramatiserade varje scen och hon såg ut som om hon gick på crack och affe. Skrek som en galning och grät som ett barn. Tragiskt att se.
H.D var också med i programmet men jag blev förvånad, att en som sjunger så illa faktiskt kunde spela helt ok.

Jag beställde lite kläder ifrån H&M. Jag blev mer än nöjd när de ringde upp och sa att jag fick 75 kr i rab.
Highlife/student! Kvällen kommer att spenderas i sängen tillsammans -*-*, Brothers and sisters och en dinofilm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0