ICA!

Som nästan alla andra, har jag sett Ica-reklamen. Jag har lite blandade känslor över den reklamen.
Precis som mina vänner så älskar jag att skratta åt såna saker som ingen annan vågar skratta åt. Även om jag tycker det är tragiskt att just de människorna hamnar på matställen, som om de inte kunde göra bättre.
Iaf de Ica butiker jag känner till, brukar ju ta in lite lustiga människor. Är det inte mongolida så har de fysiska problem.

Ikväll blir det Alexandra!

Nu ska jag bege mig till Ica!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänker du på Ica Centrum här i Övik eller? ;) Jag tycker han i reklamen e hur söt som helst :)

2009-10-14 @ 21:10:50
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hemköp är inte heller så bra för dom tar ju in pensionärer i kassan :P

2009-10-16 @ 17:30:58
Postat av: Alexandra Nilsson

Hhahahaha!

2009-10-19 @ 13:31:46
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0