haha

Dagen gick snabbt. Vi köpte fint paket till baby som fyller år!
Annars har jag läst en totalt meningslös blogg, borde egentligen länka den.
Hon borde få komma på bloggawards och bli utnämnd till årets mest patetiska blogg, värdelöst innehåll och totalt fel meningsuppbygnad. Orelevanta bilder och ett språk som inte ens min 15 åriga syster skulle kunna tänka sig att använda!
Som sagt borde egentligen länka henne, men tror inte att hon skulle uppskatta det!

!
Annars stryker jag skjortor och försöker fixa mitt hår! Tänker tillbaka på det senaste året, egentligen slösade jag ut min tid på människor som är så pass obetydliga, fan att jag aldrig lär mig!
Nu åter till firandert!




:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0