En vanlig kväll för the fag!

Klockan är nu 15.00, ikväll är jag bjuden på middag först hos en kär vän, efter det ska vi bege oss till en förfest och vidare ut! Rödvinsboxen är inhandlad, av det dyrare märket, närmare 230 kr's vin. Det ska drickas med andakt som prästen sa till oss en dag för länge sedan! Nu väntar duschen!
.
Klockan är nu 15.30, jag har hunnit att duscha på 12 min, hann även att vaxa mig, vilket inte var det skönaste!
Mina straps börjar att ta slut, så därflr fick jag en ny trimmermaskin som är mycket bra! Måste göra en riktig vaxning innan Indien, man vet aldrig vilka överaskningar som kommer upp där.
Jag fick stränga order om att passa tiden, 17.30 helst tidigare så nu börjar jag att bli stressad!
Jag ska springa upp till Elin och hämta mina produkter till håret och ansitket, sen börjar det!
.
Klockan är nu 16.30 och två glas rött senare är jag inte på långa vägar klar!
Brunutansol lagret känns som ett jävla lock på mitt släta ansikte! Fan jag måste sluta med det där, som en drog.
Nu är det bara resten kvar, vilket tar en evighet. Amit sa en gång att det inte ens är någon mening med att jag kommer och förfestar hos honom, för jag hinner sällan komma i tid. Jag tycker inte att tiden är en så stor faktor direkt, vem fan bryr sig om att komma i tid? Det är ingen som tackar än för det iaf sen i slutet!
.
17.00 och mitt mästerverk till hår och ansikte börjar äntligen likna något. Lagret av produkter i håret kan likas till ett av Kicks lager. Jag börjar se ut som den där bögen som bloggar, fast iofs så är han ju en aning tjock och blond!

17.10.Vem i helvete har lagt in tysk musik på min spotify? Och vart fan är mitt hårspray? Paniken växer när jag inser att jag har glömt min box i frysen, och att alla mina cider är förvandlade till isklot! Ciggen är försvunna och för inte tala om de där förbannade nycklarna som alltid lyckas försvinna!

17.28, nu är jag äntligen klar!Jag har hunnit bli mätt av all stress och vin!
Jag säger som en känd fotbollsspelare; Vem bryr sig om mat när man kan knarka?


Anledning till att jag skrev detta var att mamma & Amit ville se hur min kväll såg ut!
Jag uppdaterar när jag är hemma!

Pusslusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0