Shut up!

Många funderingar har jag hört, varför jag inte har varit i skolan. Jag förstår inte varför alla är så nyfikna.
Kan härmed förklara att jag har mina privata skäl, och nej jag har inte tröttnat på skolan, och jag ska inte hoppa av. Och när jag är hemma, så ligger jag inte och sover eller slappar utan jag pluggar!
Get it?


Dagen började bra, jag fick ett stort G i den kursen som jag hade kvar att göra.
Så där besvarar det en fråga varför jag inte var i skolan igår, jag satt och gjorde klart det, innan Indien resan.
Resten av dagen så jag har jag pluggat till tentan, och fikat med en vän!
Ikväll ska jag kolla på Brothers and sisters och plugga!


Nu har det tydligen kommit 2 stycken fortsättningar på ICA-reklamen.
Jag tycker att de är en aning roande, speciellt den sista reklamen där Jerry där han får sin hämd:


Dagens låtar:
Fabolous feat The-dream- Throw it in the bag
Lady gaga- Bad Romance


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej det är inte diskriminerande att de har tagit in Jerry, det är ju de andra som jobbar där det är fel på :) Jag har inte sett tredje, men längtar tills jag får se den. Heja Jerry! ;)

2009-10-21 @ 22:25:31
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Madde

Håller med dig ang. det du skrev överst, varför ska folk lägga sig i? Ok om dom frågar för att dom undrar hur man mår och bryr sig, men dom som frågar för att skvallra om något eller verka duktig, dom kan ju skita ner sig. Sen verkar en del tro att om du skolkar, så skolkar jag, eller att vi sitter tillsammans och slappar istället för att vara i skolan..BLÄ för folk ibland :P Puss

2009-10-22 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0