Varvindar friska!

Annika och jag har bestammt oss for att skapa en sangskola. Varan grupp ar inte sa stor.
Det ar nog egentligen bara jag och hon! Vi ska skriva ner lite olika barnsanger som vi kan sjunga nar tiden kanns som den star still.
Idag ar det annars en ganska bra dag, vi ska ha forelasning hela kvallen om kvinnor och deras empowerment, det tycker jag ska bli riktigt intressant. Ganska skont att vakna utvilad, medans de flesta av mina vanner i Sverige ar bakis.

Jag sitter nu och lyssnar pa min och Tessans lat, den ar mycket fin. Det far mig att kanna mig som hemma. Nar vi lag i sangen och grat halva kvallen, jag saknar hennes trojor som alltid var blota eftersom jag grat pa dem hema tiden.
Hemlangtan forstarktes igar nar min rumskamrat paminde mig om att det bara ar 1 manad kvar, och att pa mandag har vi varit har i tva veckor. Fan sager jag bara.!

Dagens saknad: Alexandra och Tessan

Dagens maste: Kopa deo, tvatta och sola med Saga

Dagens inte: Anstranga mig

Dagens funderingar: Jag undrar om Alexandra har lagt in nagra latar pa varan spellista!
Eller om det ar samma stjarnor som de ser hemma i Sverige? Eller om jag kunde flyga, vad hade hant?
Nar ska jag traffa min prins? Nar ska alla forsta att jag ar royal? Varfor gjorde dom filmen " Micke & Molle" nar de anda slutar vara vanner i slutet? Vilka psykiska besvar har egentligen Bambi, som i forsta filmen da hans mamma dor och han blir lamnad till en javla kanin och i andra filmen nar hans pappa ignorerar honom? Varfor gor man sana ledsna filmer?

Vi har fatt en telefonen. Antligen tanker manga,fan vad bra tycker andra. Jag blev med jatteglad att antligen kunna ringa. Sa jag tankte ringa Marcus, Alexandra och mamma. Jag gick in i det lilla garaget och tande lampan.
Slog nummret och tittar upp mot vaggen. Dar sitter det lilla helvetet, eller det stora.
Odlan! Han tittar pa mig och tanker: Dar ser du din lille bog, hur det gar nar du ska bli sa dar glad?
Jag slanger luren och forsoker tanka hur fan ska jag komma urt. Jag ser att odlan tanker samma sak.
Backar sakta men stoter visst pa ett annat djur, en blandning av skalbagge och kaker..
Dar forsvann den telefonen, jag storgrater bara for jag ar sa arg. Men djuren ska inte vinna.!


Pusslusssss

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

Hej babe! Jag har varit nykter och haft filmkväll med mig själv hela helgen! Duktigt av mig, va? ;) Jag saknar dig som tusan!! Vi måste ha en riktig BRAKFEST när du dyker upp i övik igen.. eller när VI dyker upp rättare sagt :) Jag och Sannamjau saknar dig, Mickemjauu...

2009-11-22 @ 18:03:40
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0