Uti var hage

Idag ar jag inte pa sa bra humor. Kanner mig bara mer och mer irriterad pa hela systemet har nere.
Planering som inte fungerar och saker som man inte blir informerad over.
Idag var vi pa ett brollop dar det var tankt att vi skulle vara, saken ar den att det kanns konstigt att prata med de som gifter sig, for det forsta sa kanner jag dem inte och fattar inte ett smack av vad de sager.
Sen skulle vi ata, med handerna och jag insag att detta aldrig kommer att ga, jag helt enkelt vagrar att slabba ner mig. Min matlust forsvinner nar jag ser stora man och finkladda kvinnor vraka i sig och forstora vackra klader. Varfor klar man upp sig i flera timmar for att sedan spilla ner sig sjalv med bade ris och 3 saser?

Jag har svart att anpassa mig till allt det nya, inte bara just detta med maten/handerna utan allt.
Kladerna, vadret och alla saker som man inte far eller inte borde gora.
Jag saknar hem idag! Vi akte iaf till en pool efter och jag fick antligen ata riktig mat, grillad kyckling med pommes och sas.
Idag skulle Tessan och alla ut pa Olles, det kanns trakigt att inte kunna vara hemma med alla.

Puss puss miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0