Operation- bota radslan

Jag sitter nu pa cafet igen, varan chef ar har sa det passar sig inte att ga ut och roka tydligen. Indier uppskattar inte att man roker, sager de, tyvarr star det 5262 javla indier i en grand och smygroker. Jag ska val ga och hitta en liten grand, tyvarr tycker alla kor med om att vistas i grander, och kor drar till sig flugor, och odlor och liknande djur alskar flugor sa det bli nog ingen cigg tyvarr.

Idag har vi besokt Indiens storsta tempel och sedan efter de lag vi och solade vid poolen och badade.
Jag har aldrig varit sa har torr pa huden, ingen fett, ingen svett och inget kladd. Jag kanner mig riktigt hot!
Idag klippte jag mig aven, det kostade 23 kronor och det vart riktigt fint, nastan som hemma i Sverige. Detta spektakel tog cirka 12 minuter och efter det fick jag aka motorcykcel med en mycket het kille hem, tyvarr var han gift men han var mycket snall.  Han tycker synd om mig eftersom jag ar radd for det mesta har nere i Indien tex :

(*) Djur, av alla slag, forutom smahundar och skoldpaddor
(*) Hoga ljud, som nar bussarna kor eller om vi kor riktigt nara en buss
(*) Indier och manniskor som skriker
(*) Nar bilarna eller bussarna kor for fort, sa man nastan krockar
(*) Hojder, av alla slag
(*) Smuts & lera
(*) Tiggare och gamla mannsikor som vill ta pa en, och lurar fram sma sota barn sa jag grater och ger dem pengar
(*) Att vara ensam med allt folk
(*) Eld
(*) Bollar inom spel, fotboll tex

Darfor tog han med mig idag pa en ensamtur sa det kandes skont.
Vara odlor i rummet har nu vaxt men inatt var jag sa javla trott sa jag struntade i dem och grat en liten skvatt bara for jag blev sa arg. Min rumskamrat somnade pa 2 min sa ingen kunde riktigt trosta mig eller fa mig pa battre humor. Som tur ar sa hatar han spindlar, mer an mig sa det ar jag mycket tacksam for!

Nu ska jag roka! Jag saknar er alla dar hemma!
Pusslusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0