Missing

Skulle bara tillagga att jag saknar folket hemma mycket. Aven smasaker. Som att laga min egen mat eller att kolla pa film. Jag saknar alla serier och filmer och min egentid, och jag saknar att sova ut.
Jag saknar att ligga i sangen med Tessan, och prata och roka under flakten.
Jag saknar Amit och alla hans visa ord, som tar ner mig pa jorden.
Jag saknar Alexandra och alla crazy saker som vi alltid hittar pa,
Sanna nar vi brakar i soffan och Lotta for alla roliga saker vi har gjort.
Jag saknar aven Marcus mycket, jag vet inte varfor jag tanker pa honom har nere men det ar tomt utan att prata med honom. Hur allt nu an blev sa gjorde han mig alltid glad om jag var ledsen.


Det blev inget roka foresten sa nu ska jag aka hem och sola pa taket och ata banan med Saga och Annica!

Pusspusssssssss

Kommentarer
Postat av: T

saknar dig oxå JÄTTE mycket här e allt bara grått och regnigt skittråkigt hoppas det e bättre väder där nere!! sola lite ifrån mig oxå det kan behövas för själv e man blek som ett spöke!! imorgon ska vi till olles första kvällen ute utan dig hur ska detta gå??!! love u <3

2009-11-19 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0