Indien forts.

Jaha nu var jag har igen. Medans andra doper sina odlor pa rummet borjar jag bli sa pass desperat over att kunna fa bort dessa avskum fran mitt rum. Min rumskamrat briljerar stolt over att han kan doda stora spindlar medans jag sjalv ligger och grater i mitt myggnat. Det ar inte mycket att skryta med. Jag inser sakta att odlorna tar over hela huset mer och mer.

Min forstoppning har nu utvecklats till den grad att sjukhus ar lockande, jag hoppas att de har en normal toa och lite annan mat. Jag ar inte saker pa om det fungerar lika bra som det gor i Linkoping, att jag kan fejka.
Jag maste overtala Saga att hjalpa mig, eftersom min engelska inte ar lika utvecklad som hennes!

Idag var vi och halsade pa ett hem for blinda kvinnor, det var intressant men kande att sjavla besoket inte gav mig sa mycket. Men de var duktiga och kunde ungefar leva som om de hade syn, jag antar att alla deras sinnen utvecklas pa ett annat satt.
Jag har iaf fixat lite artiklar som jag ska anvanda i min essay, det ska bli intressant. Tankte planera in ett eget studiebesok. Imorgon ska vi aka till ett aldreboende. Det ska bli intressant
Mina gratattacker borjar att forsvinna, jag har fatt ga ut pa ett studiebesok, nar det blev for kansligt, annars har jag hallt mig ganska val tycker jag.Men pa fredag ska vi halsa pa cancersjuka, sa jag antar att det kommer ga at helvete. Aven om det ar svart att vara har, manga kanslor som man forttrangt eller fornekat i 23 ar sa ar jag tacksam for det jag har hemma, och alla de jag kommer hem till, jag saknar er!
Och jag angrar inte en sekund att jag akte hit, det ar en upplevelse som inte ens gar att beskriva.

Nu ska jag och min van hitta ett stalle som saljer cigg, det verkar inte ljust tyvarr!
Puss


Kommentarer
Postat av: sofia

Överlag låter det som du har det bra baby!

saknar dig och sköt om dig.

Mörda ödlor åt mig med, jag lider med dig! ;)

PUSS BABY!

2009-11-18 @ 12:29:55
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0