Indien dag 1-3

Det var hart att  aka ifran alla. Mycket kanslor pa samma gang som rorde sig i mitt huvud. Flyget till Sthlm gick bra, och hotellet var mycket fint som vi bodde pa.
Resan till sjalva Indien var daremot inte lika rolig, maten var sa javla avskyvard att den lika garna kunde ha kommit upp och mitt sallskap jag satt brevid var ungefar lika roligt.

Nu har vi iaf varit har nagra dagar och jag kanner att jag har svart att anpassa mig.
Toaletten ar ett skamt emot vad jag anser vara mansligt och vara toaletter ar invaderade av odlor och liknande djur, vilket har fatt mig att bli forstoppad.
Saga sitter ofta i trappen eller pa sangen da mina behov blir akuta och pratar lugnt med mig medans jag blundar och sitter pa toa.
Djuren kryllar overallt och fladdermossen ar stora som hundar.
Annars maste jag saga att jag ar riktigt nojd hitills, det ar blandade kanslor av lycka samtidigt som jag ar ledsen en del. Jag tittar pa barnen och pa slumomraden dar de bor och tanker att det kunde ha varit jag.
Jag kan inte annat an att tycka synd om barnen, men de ser lyckliga ut nar man traffar dem, aven fast de bor i vad vi skulle ha kallat missar. Jag antar att de inte vet battre. Vissa sager att Indier ar mycket rika, fast att de inte vill gora saker battre, men har lite svart att tro det. Till slut vill jag beratta att det bor 18 miljoner bogor i detta land, sa mitt letande efter den ratta fortsatter!




Tack till alla for hjalpen med packning, och spec till Tessan som fick ta alla mina kanslor pa samma gang.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0