I en sal!

Jag kommer pa mig sjalv att dopa alla blogginlagg efter svenska latar. Pa sa satt kan jag kanna mig lite narmare hem. Igar var vi pa brollop, igen. Jag fick ha pa mig mycket vackra klader och jag fixade mig har igar, sa for forsta gangen kande jag mig vacker. Tyvarr har mitt solpuder och allt glitter glomts hemma sa det fick ga utan.
Aterigen fick vi mat, men denna 2 ganger. Jag fick inte i mig en enda bit av maten, eftersom jag strejkar helt emot att ata med mina hander, de ar redan tillrackligt torra och fucked up.

Vi fick platser pa laktaren over alla andra, och det roligaste pa brollopet var nar vi fick kasta ner ris. Meningen var att vi skulle kasta det harda riset pa de som gifte sig, men istallet roade jag mig med att kasta riset pa publiken. Det var mycket skojigt, och eftersom det var hojdpunkten sa fattar ni sakert hur roligt jag hade det.
Blev anda lite ledsen, paret traffades forsta gangen pa deras brollop, flickan sag mest radd och ledsen ut medans hennes blivande man som var 20 ar aldre myste i sin lilla stol!
Jag blev forovrigt riktigt kat pa prasten, som var i 25 ars aldren. Het!

Idag har vi besokt ett hem for utvecklingsstorda barn, det var mycket intressant. Indien har utveckalat en rad program for bade foraldrar och barnen, det var ett utav de basta hittils.
Kampen om mitt liv utan odlor fortsatter, men istallet har jag nu kommit pa att skalbaggarna och jattemyrorna ar medveta om min radsla. Nu sprutar jag myggspray runt min narvaro. Som tacken for att jag at ute pa hotellet har nu min mage gjort uppror, ordet morgonshita har fatt sin del i mitt liv. Just nu lider jag av hog feber och hosta, sa livet kanns underbart!

Jag fick fina mejl av Alexandra, love u!

Dagens gora: Bli frisk, plugga, sova, dromma om mat och ringa pappa och Lotta!

Dagens saknad: Marcus, Alexandra, Sanna, Tessan och mitt sjalvfortroende.

Dagens funderingar: Varfor kastar de skrap overallt? Jag blir galen nar de kastar shit pa gatorna, nar de bajsar pa gatan och nar de pissar i graset. Medans manniskorna gor detta, gor kor, hundar, far och getter detsamma. Aven hastan och grisar. Mina skor ar fyllda av bajs fran alla dessa skapelser, bara tanken av det far mig att vilja knyta ett rep kring min vackra hals.!

Nu ska jag vila, puss jag saknar er massa!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vi saknar dig också ;)

2009-11-23 @ 18:24:25
Postat av: sofia

Tänker på dig vännen, du är saknad!

2009-11-23 @ 23:17:33
Postat av: Sandra

Det ses inte som fult om du inte äter av deras mat då? tänkte det är ju en annan kultur där, sen går det väl att tvätta händerna efteråt? Men hoppas du har det bra iaf och att du kan njuta lite av tiden då du inte jagar ödlor och spindlar och allt var det heter ;)

2009-11-24 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0