How 2 loose control!

Som bekant sa var vi ute i Lordags. Jag trodde att jag kunde dricka som vanligt, obeharskat som jag ibland kan gora hemma. Eftersom det inte blev nagon forfest tankte jag att det var nog inte sa farligt!
Efter 5 screw drivers, ett glas rose och en annan stark drink som var gjord av vodka, appeljucie och gurkbitar tappade jag kontrollen. Alla var val mer eller mindre tragiskt onyktra och jag tappade bort mina cigg. Eller sa rokte jag upp dem! Jag kommer ihag att jag gra fram till en sexig polis och sager med rokig rost: Can i touch your stick?
Grejen ar den att han har en lang pinne som han lyser med, den blinkar rott och gront. Tyvarr forstar han inte, utan bara skiner upp och sager: Sure, now?
Jag satter mig aven i fel taxi bil och fragar glatt han som kor om jag far sitta eller ligga brevid honom, han svarar da: Sure, u can be here!
Det gick tillslut bra for alla, jag pratade pa bra i bilen hem tillsammans med de andra. Nar vi kom hem deckade jag och Saga uppe pa taket och vaknade upp kl 06.00. Sakta men sakert vandrade vi ner och somnade om.
Sondagen var som en javla dimma, jag kan inte ha klasats som nykter forens 17.30. Fy fan!

Men idag ar jag pigg och glad! Denna vecka ar vi lediga och ska skriva klart mitt arbete sa mycket som jag kan.
Tyvarr vill inte magen fungera de sista dagarna. Sedan akte jag taxi hem sjalv en dag, med en mycket trevlig man. Han korde tyvarr inte sakta utan fort som fan, och de som har varit i Indien vet att vagarna inte ar de basta. Magen gick i uppror och jag blev sa desperat att jag trodde jag skulle shita pa mig, val hemma rusade jag in pa toa och far se Odlan pa vaggen. Jag kan fan inte halla mig utan satter mig och utfor mina behov, och dum som jag ar tar jag upp duschslangen for att spola bort odlan, eller egentligen skramma bort den. Jag ar ju sa javla dum, eftersom Odlan inte blir skramd av vattnet utan istallet hoppar han ner pa golvet och bara glor pa mig, som om han tanker: Ville du ngt fittjavel?
Jag blundar, grater och tanker, varfor i helvete akte jag hit? Gar efter en lang stund, nar jag inser att han har gomt sig in pa mitt rum och deckar! Innan jag deckar borjar jag fundera om han kanske blev lite ledsen, men tanker genast om igen!

Dagens saknad: Tessan, Alexandra, Daniel, och P!
Dagens basta: Maten, vadret och mitt sallskap
Dagens inte: Ata ris eller rodlok igen! Jag hatar ris!
Dagens behover-nu:
Movicol, laxoberal, sobril!


Puss puss, miss u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0