Fader javla Abraham!

Jag hatar laten! Vi tvingas sjunga den pa varke studiebesok vi gor, det ar helt okej att vi kan sjunga den pa barnhemmet, men nar vi kom till ett kristet aldrecenter borjade jag tvivla, och verkligen nar vi skulle sjunga den for blinda kvinnor, jag hade lite svart att koncentrera mig! Men det var tydligen en riktigt bra idee tyckte vissa!

Igar var som bekant ingen riktigt bra dag, forutom att det var 27 grader och jag har hog feber, sa badar jag i svett. Har nu inga rena klader, sa ikvall ska jag tvatta! Men igar borjade jag iaf att skriva pa mitt arbete och jag skrev kanske 3-4 sidor, sa tyckte jag var riktigt duktig. Skulle precis fortsatta da jag horde ett skrik fran nedervaningen. Jag springer ner och mots av det storsta helvete till svart ratta som skadats! Inte nog med att han finns i huset sa ar han nara min toa, den enda toa som jag kan anvanda(av 4), dar jag slipper blunda, grata, eller radd att kuken ska bli avbiten av en orm!
Jag marker att jag borjar skaka och gar ut och roker med Saga, men det gick snabbt eftersom det ar 3 fladdermoss ute! Chockad gar jag till mitt rum, dar min rumskamrat saker har borjar mogla, bla en vaska!
Jag kanner att jag inte pallar mer snart och gar ner, i trappen sitter det andra helvetet, odlan och kollar pa mig med forvanade ogon. Jag borstar mina tander, sager godnatt och gar upp pa mitt rum dar jag ser min rumskamrat ar i full gang med att doda spindlar, det brister helt for mig, jag fuckar ur. Fan!

Idag mar jag battre,jag ar t o m riktigt glad! Forskte ringa Sanna igar, men det var upptaget!
Ringde Tessan och Lotta, det var mycket skont! <3

Dagens gora: Ingenting! Dricka kaffe!
Dagens inte: Onanera
Dagens expedition: Jag ska med kastrul, stekpanna och eld doda alla rattor, odlor. Efter det ska jag tejpa alla fonster i mitt rum, grata en skvatt och ata mat!
Dagens saknad: Mamma! Svensk mat! Desperate houswifes! Tessan, Alexandra, Sofia, Amit!
Dagens samtal: Lotta, pappa, Tessan & Marcus
Dagens fan: Min feber och min brist pa mat!
Dagens snyggaste: -

Nu ska jag vila! Puss saknar er massa!

Kommentarer
Postat av: S

Hehe okej, du vet ju vad jag brukar kalla dig för ;) Han som köper dyraste sköljmedlet som finns hahaha :P Jodå det mesta är bra här hemma, pissväder och allmänt tråkigt dock bara... grupparbete osv. Klarade tentan!! :D helt underbart... kram

2009-11-24 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0