Can i suck u in your cab?

Jag ar uttrakad nu! Jag har varit duktig hela dagen, suttit pa en forelasning, skrivit klart min inledning och nagra sidor pa mitt arbete, legat och badat och stekt vid poolen. Varit och bokat in en vaxning hos en sjukt sot gaykille! Men anda saknar jag nagot. Uppmarksamheten har nere nar jag gar omkring med vita kvinnor ar obeskrivligt underbar! Jag glanser hela tiden, satter pa lite extra lipgloss nar det kommer ett killgang och stannar vid alla speglar som finns tillgangliga, tyvarr finns det inte spec manga av dessa.
Det finns en stor, mycket vacker spegel i huset! Det var det forsta jag sag nar jag kom in! Tyvarr finns det andra som alskar den spegeln lika mycket som jag. Dessa andra sitter garna pa spegeln, over den eller gillar att hoppa fram bakom den! Odlor!

Igar kom rattan fram igen, sa toalettbesoket som gick sa bra till en borjan slutade med att jag fick knipa igen!
Tur att jag ar bra pa att knipa!
Ikvall ska vi kolla pa film!

Puss puss saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0