Let me die and come 2 heaven baby

Jag säger som Lil' kim. Kleerup måste vara Sveriges bästa man. Även om han säkert pundar så gör han den bästa musiken. Jag fullkomligt älskar hans musik.:)

Jag har ju föresten fuskat lite i veckan och spec onsdag, fredag och lördag så jag tänkte försöka göra ngt annorlunda igår. Jag har läst på nätet att laxeringsmedel är bra när man ska gå ner i vikt, det tömmer hela tarmen.
I min ångest och ensamhet igår så tänkte jag, fan det kanske funkar:) Och det gjorde det, omg.
Klockan 05.30 imorse så var jag uppe, även klockan 07.00. Det var det värsta jag har varit med om. Så det misstaget kommer jag no inte att göra om, möjligtvis om jag går upp 10 kg.

Nu väntar jag på att en klinik i Sthlm ska ringa mig, detta mina vänner och resten ska bli otroligt spännande.
Det jag ska göra kommer att kosta ca 7000 kr. Men det är det värt.
Check this hand cause I'm marvelous

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig... och jag tycker du är så fin som du är, är det nån som inte behöver göra en massa ingrepp och dieter å skit så är det faktiskt du. Du ser ut som en smarrig chokladpralin :) Love U so much...

2009-03-30 @ 21:56:29
URL: http://virgoart.blogg.se/
Postat av: sofia

Vad skall du göra med dig själv på en klinik i sthlm?

2009-03-31 @ 00:03:46
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0