The sun:)

Vädret här uppe är numera underbart:) Jag har druckit kaffe i solen med homiie, det var mycket fint.
Jag fullkomligt älskar detta. Juridiken började igår, det är som ett nytt språk. Jag förstår nästan inget.
Tur att finnen inte heller gjorde det, vi kom snabbt på hur man gör en tråkig föreläsning rolig.
När jag inte shakar mitt ben, eller prövar mina ritkonster behöver jag bara viska något roligt, så blir jag genast på bättre humör.

Jag har fått två stycken inkasso-krav, så senaste timmen har jag rint runt till de olika bolagen och försökt gjort upp en plan. Det är verkligen illa, jag känner mig som världens sämsta människa. Oansvarig känner jag mig. Jag är 23 år och kan inte sköta min ekonomi. Jag har inga undanlagda pengar, de är slut för länge sen. De mesta pengarna gjorde jag slut på redan innan jag flyttade upp. Jag har inga fonder kvar, de har jag sålt.
Jag vet inte hur jag ska spara, och spenderar de mesta pengarna på egentligen onödiga saker som nya kläder, kryssningar och solglasögon.
Jag vet inte ens om jag vågar berätta för mamma, hon kommer bli så besviken.Hon skulle säkert hjälpa mig, men det vill jag inte heller. Jag måste klara detta ensam. Jag är så jävla besviken på mig själv.
Ikväll ska jag göra något som jag inte gjort på många år, be till högre makter.

Nu ska jag ut i solen, försöka peppa upp mig lite:)

Jag saknar dig, så fucking mycket.

Kommentarer
Postat av: sofia

Inga sms lån bara ;)

2009-03-18 @ 15:38:49
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: S

Det ordnar sig alltid vännen, på ett sätt eller annat och du är ingen sämre människa för det, du är underbar...

2009-03-18 @ 15:51:28
Postat av: Vladde

Lyxfällan nästa kanske hehe;)

2009-03-18 @ 16:59:24
URL: http://phonography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0