Our night:)

Det blev en sväng ut igår. Det var trevligt här hemma:) Jag fick rida på Tessan axlar, haha det måste varit det roligast på kvällen. Jag kom i topp, som vanligt:)
Finnen och jag kom på idag att vi aldrig mer ska dricka vin, iaf inte rött. Vi var så pass fulla igår så det är skrattretande. Även fast jag skärpte mig och tog det relativt lugnt:)

Samtal mellan mig och finnen:
Finnen: Asså han kanske tänker som en kille
Jag: Men vaaaaarför, jag fattar inte. Är det så jävla svårt?
Finnen: Men bubben, han tänker som en kille och du tänker lite mer som..
Jag: EN NORMAL
haha yeah right.

Jag har legat i sängen hela dagen. Inte gjort ett enda shit. Jag har inte gjort ett dugg, fettat i sängen.
Känner att jag måste duscha och byta lakan men vem orkar nu? Har funderingar att åka hem över påsk.
Det skulle vara skönt att träffa alla hemma, men ändå skönt att vara ensam här uppe. Iofs så har ju S sagt att jag får komma på middag, men jag känner mest för att få och ge bort påskägg. Barnslig som jag är
Jag hade ett roligt samtal idag ang lite saker, men det vore olämpligt att lägga ut här, haha det kan misstolkas helt fel.
Samtalet handlade om en biosalong, haha soo dirty.

Tessan funderade om vi skulle fixa en dubbeldejt ikväll. Det uppstod problem:
T: Assså vi fixar en dubbeldejt, jag känner mig så ensam
M: Haha sorry, jag är ju upptagen och jättekär.
T: Mjoo iofs, sen är vi ju fattiga med
haha


och sorry för alla fyllesms och samtal. Menade inget dumt=)

Dany=)


All eyes on me. I'm in spotlight.


naaaw:)




saknar dig=) mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0