Oh..

Kom på en sak till. Jag åkte ju som sagt pulka med klassen i helgen, vilket var fett skoj:)
Jag var som sagt lite ovan, tanken på att både tillbringa tiden i snön, norrland och desutom ha annorlunda, men varma kläder på mig. Detta fungerade inte i riktigt i min tankebana, det räckte med att det tog typ 1 timme, rakt ut i skogen.
Det roligaste var att åka sån där maskin, livrädd var jag:) Stackars Therese i klassen, jag måste ha mosat hennes revben.

Jag ville sova i snön, det varade i ca 2 min. Personen i fråga bakom mig skulle äta.!


Min första fråga: Asssssssså finns det ens täcking på mobilen eller?


Det gick fort, hon framför mig fick ansvar att styra. Istället mordhöll hon i min lår med svaret;
"Du kan väl för fan sära på benen" Om du bara visste raring, om du bara visste:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0