mshsbcmd

En totalt meningslös dag i skolan. Det var riktigt tråkigt, det enda som jag lyckades hålla mig vaken under det var när de pratade om adoption, sen kom några andra in på bodelningar. Det var en massa siffror och annat så där tappade jag bort mig. Gick hem vid 12 för att sova men icke.
ANTM kollade jag lite på, några gamla avsnitt, det var ganska roligt. Tror inte jag har sett denna säsong, tror det är nr 10 så får se vem som vinner=)

Imorgon ska vi gå och kolla på resan, det ska bli kul att se hur mycket det kommer att gå på.
Och snart beger jag mig till Umeå med, det ska bli fruktansvärt skoj=)
Så därför kanske det är bäst att hålla sig lugn fram tills dess

Pussluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0