Malena:)

Ja nu var det ett tag som jag skrev ngt vettigt och långt inlägg. Jag är inte så speciellt bra på att skriva långt, men sötaste lovade att ge mig en kommentar om jag skrev ngt, så vad gör man inte?
Kryssningen var underbar, det var det bästa som jag gjort. Även om jag fick sova extremt lite, och jag konsumerade även kanske lite för mycket alkohol men who cares? Det var iaf underbart, och jag skulle göra om allt igen, nästan iaf:)
Stockholm var ungefär lika roligt, det blir nog återresa om ett tag. Måste bara övertala S att pallra sig med, det skulle vara så roligt:) Jag har varit kär i staden ända sedan jag var fem år.
Harrys var däremot inte lika roligt. Det var en bra förfest som jag var på, men själva utestället var sämst. Det blev en tidig hemgång:)

Oh

Jag tror att vi skulle se vem som kunde klunka fortast. Jag vann- inte.


Jag försökte mig på att göra ala-Rosing, ifall jag skulle träffa min älskling ute.


Vi är extremt slita, jag & älskling


Det var skönt att Vladde var med, vi har ju saknat honom så mycket.


Jag lyssnar nu igenom lite melodifestivalen nu, jag måste nog ändra min mening om Caroline af..
Hennes låt är fan riktigt bra, även om hon inte ska vinna så är låten skön.
Malena Ernnman ska vinna, me love her.

Jag ska sova strax, jag ska sitta i bibblan hela dagen imorgon och skriva en del på hemtentan.
Pusslussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha RObert raggs läppar på bild hehehe

2009-03-02 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0