Körkortet:)

Alla tjatar. Mamma och pappa kräver att jag skaffar ett körkort. Min chef är mycket glad om jag gör detta, antagligen för hon vill förflytta till den förbannade hemtjänsten. Men däremot mina älskade vänner häruppe är helt emot att jag ska skaffa körkort. Jag kommer nämligen att vara en livsfara. Jag vet inte hur man kör en bil, det enda som jag tycker är roligt är att gasa och tuta på folk som jag inte anser kör tillräckligt snabbt eller bra. Jag älskar att kommentera andra i trafiken.
S tycker att vi ska " övningsköra" ute på en fucking parkeringsplats medans hoomie tycker vi ska ta E4:an, vad nu det är för ngt direkt. Jag vet inte vad jag tycker, jag vill bara ha det där fucking kortet så man slipper höra allt tjafs:)


Detta är min idol, Anitha:) Hon kör ungefär lika bra som jag, nästan bättre. Vi skulle kunna vara tvillingar i trafiken.



Ikväll ska jag berätta om när jag skulle storhandla, alltid ska det hända något shit.

Pusslusss


Kommentarer
Postat av: Madde

"hoomie tycker vi ska ta E4:an, vad nu det är för ngt direkt"



HAHAHA, "vad det nu är för ngt" Hahahaha

2009-03-06 @ 11:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0