Jag är fett uttråkad!

Jag har så tråkigt, jag räknade med att jag skulle sova hela kvällen men icke. Jag satte på Sex and the city filmen och somnade i lagom tid när hon blir dumpad vid bröllopet och vaknar sedan till att hon får något jävla glädjetjut över ett par fukcing prada skor. Ytlig? haha. Jag har ändå aldrig gillat henne, men hon fick sin Big iaf=)
Då tänker jag att om hon klarade av det, så klarar jag nog det mesta med.

Jag funderar lite på detta om juridiken, det var extremt roligt. Jag och finnen jobbar fruktansvärt bra ihop.
Vi letade efter artiklar om; Bögjävlar, svartbög, finnjävel och kuk. Det fanns en hel del i brottsbalken:)
Jag tyckte att vi förtjänade det efter att ha förstått hur vi skulle slå i lagboken, haha fan vad bra:)
Finnen hittade även en lag om grisar i ollonskog, hahah omg omg omg.

Jag känner mig lite nere idag annars, det har ju sina anledningar.
Imorgon är det fredag och jag ska vara nykter. Wiie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0