in ya face.

Idag fick jag någon jävla idiotisk kommentar om gårdagen. Har bara lust att be vissa hålla sin jävla käft.

Jag kom på en sak, dethär med att vara bakis är lite roligt iaf. Även om jag får lite extra uppmärksamhet av några tex mamma så har jag alla saker att skylla på. Det är ok att äta fet jävla mat, det är ok att sova halva eftermiddagen, man behöver inte tänka på några kalorier och man behöver inte tänka på att förbränna. Det är väl det underbara.
Synd bara att illamåendet och huvudvärken kommer, det är nog det värsta. Men inatt ska jag sova som ett nyfött barn.
Wonderfull.

Jag ska duscha nu, gå med Tessan och tvätta, röka med Homiie sedan ringa mamma som är mycket upprörd idag.

Pusslusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0