In thaa schoool

Fullmakt. Fullmakt.Fullmakt.Fullmakt.
Fullmakt.Fullmakt. Fullmakt.Fullmakt.

Fullmakt.Fullmakt.Fullmakt.Fullmakt.

Fullmakt. Fullmakt Fullmakt.Fullmakt.

Fullmakt.Fullmakt.Fullmakt.Fullmakt.

Fullmakt.Fullmakt.Fullmakt.Fullmakt.

Fullmakt.Fullmakt. Fullmakt.Fullmakt.




Jag tror att jag snart blir galen. Mitt huvud är fullt av den där förbannade fullmakten.
Men även: Kaffe,|Mat, |David, |Mamma, |Solglasögon,|Telia,
Sandra,|Tonfisk,|Helgen,|Onsdag,|pengar,|Homiiie,
|Tenta,|Lagbok och sömn, sömn och åter sömn.


---|

Jag sov dåligt inatt, värre än vanligt. Lyckades ligga och halvtänka på allt möjligt. Det är lite roligt när man sådär i någon slags dvala, man vet inte riktigt vad för roliga tankar som kommer. Kom på mig själv när jag låg och skrattade eftersom jag inbillade mig att det var små tomtar på väggen, då är man trött. Men det gick bra att komma upp imorse iaf. :)
Nu ska jag återgå till fullmaaktttt, wiiiie:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0