I won't look away

Jag hade seminarie idag, det var shittråkigt i stort sett. Jag satt och fattade ingenting, det enda jag förstod var att det är fruktansvärt äckligt att ha sex med de yngre, och att de som har det borde kastreras. Men detta var roligast:

Jag- Fan finnen, tycker du detta var roligt?
Finnen- Nej fy fan, jag tycker detta var shittråkigt
Jag- aah jag med, sämst
Plötsligt inser vi att läraren går bakom, och då säger finnen:
- Eller föresten, det är ju lite svårt istället alla dessa ord assssssåååå
hahah smidigt darling.

Jag är lite mer glad idag, jag har varit ute och gått 40 min idag. Beach 2009 börjar ta sig.
Tyvärr blev det lite fusk igår men det gick ju bort idag. Det är många som skaffat sig bloggar så jag är lite trött.
Har ca 11 bloggar att läsa 3 gr om dagen, så känner att det börjar gå till överdrift lite kanske. Jag sitter här iaf med en kopp kaffe och väntar otåligt att någon amerikan ska lägga ut nya Grey's avsnittet.

I could stay in this illusion forever.



Kommentarer
Postat av: Finnen

haha, så jävla klantiga! tack för att du är du :*

2009-03-20 @ 14:24:40
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0